Customer Success ManagerSökes till Faster Order


Brinner du för att ge kundservice i världsklass och är duktig på att skapa långsiktiga relationer? Se hit!
Faster Order är ett snabbväxande startup som digitaliserar försäljningen av take away för restauranger via restaurangens egna kanaler.
Du kommer som Customer Success manager ha en viktig och betydande roll när bolaget växlar upp mot sitt två års-mål som nordens ledande e-handel för take away.
Arbetsuppgifter
  • Att kontinuerligt utbilda och stötta våra kunder i systemet
  • Göra “health checks” på alla aktiva kunder, för att se vad de kan göra bättre, samt ge konkreta tips till hur de kan göra för att bli än bättre.
  • Anti-churn på kunder som ev vill byta lösning
  • Onboarda nya kunder till systemet och se till att de kommer igång.
  • Att arbeta med produktutveckling genom att vara kontaktpunkten mellan kunderna och utvecklingsteamet.
  • Få våra kunder att fortsätta vara kund.
  • Driva vårt referral mot våra kunder
  • Lättare prospektering via Sociala medier
  • Skapa och hantera listor för nykundsbearbetning
  • Fakturera
  • Hantera inkommande ärenden från kunder
  • Stötta sälj
För att lyckas i rollen, tror vi att du:
  • Har tidigare erfarenhet inom restaurang
  • Har bra tålamod
  • Pratar tydligt
  • Orädd
  • Duktig på struktur
  • Kan hantera många bollar i luften
  • Världsmästare på problemlösning
  • Gillar att prata med kunder
  • Tar mycket eget ansvar, och är inte rädd för att ta egna initiativ.
  • Är flytande i engelska och svenska, i både tal och skrift. Tredje språk meriterande!
  • Prestigelös

Intresserad?Hör av dig till oss

Theresetherese@fasterorder.se0705 42 44 66